Ngadap Depan Laptop Lama-II Akan Dapat Penyakit ?

Hello-II ! :D
Erkk ? :\
Yeke ?
Aku macam tak percaya pulakk :\
Sebabnya aku lahh suka online hampir separuh hari aku ngadap laptop .
Tadii , sempat meng-BLOG WALKING kejapp .
Then , tetiba akak aku marah akuu .

AKAK : Ekinn , dah . Tutupp laptop tuhh , dah bape lama kau mainn ?
Karangg ngah buang laptop tuhh baru tauu .
Kauu nak kena penyakit kea bukak laptop lama-II ?
Ngadap dia jea ?

AKU : Erkk :\ #buat mukaa . Yekea ? Japp nak search dekat google .
Mane lah tau ngah tipu kea ?
AHAHA :D

Then , aku search .
Blablablablablablabla .
Teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeettttttt !
Terjumpa blogg niyy ..
CikNalSpeaking
Then baca lahh . Whoaa ^^
Betul lah cakap akak aku yangg ngadap laptop lebih dari 1 jam akan dapat penyakit .
Tapi akuu ?
KESAHH PULAK KANN ?
ahahahahahahaha ! :DD

Kbaii ^_^
ILoveYouStalker :)

Maaf menggunakan AKU dalam entry ^^ #Saranghaeyo ♥

0 000 budak comel komen: