Adekkkkkk ! :'(

Hello-II :(
Korang sihatt ?
Alhamudulillah ..
Aku , kurang sihat lah stalkers .
Aku selsema and batukk ^^

Erkk :\
Kenapa dengan TITTLE atas tuh ?
Okayy niyy aku nak tuju kan dekat adek akuu yang tengah FRUST GILAA !
Semalam dia storyy dengan aku yang dia frust pasal Trial UPSR dia tuhh .
Tadi dia story pasal Boyy dia ..



Adekk !
Kenapa adek jadik macam niyy ? :(
Seriusly , kaka sedihh bila bukak blog adek ..
Adek buat entryy FRUSTRATED !
Adek type yangg adek tak makan ,
Adek dengar lagu macam dah nak mati ,
Adek asyik takde mood ,
Adek asyik nanges sampai kan BENGKAK MATE tuhh ,
Adek tak tidoo ,
Adek asyik tulis FRUST jea dalam diaryy ,
and BAGAI !

Adekk , tolong lahh jangan buat macam tuh boleh takk ?
Jangan downnn !
Wake up dek , wake upp !
Awak tuh baru jea stardard 6 , lagipun dah nak UPSR .
Kaka taknak result awak teruk gara-II masalah niyy dekk .
Dekk , walaupun kaka tak nampak adek sekang macam mana .
Tapi kaka boleh rasa yang sekarang niyy adek MENDERITA ..
Dekk , banyakkan berdoa kayy ..
Kaka taknak adek kaka jadik macam niyy , tolong lah dekk .
WAKE UP !
JANGAN DOWN sebab MRaz tuh dekk !
Dia buat macam tuh pun sebab adek nak UPSR ritee ? 
Dia buat macam tuh sebab dia sayangkan adek ..
#kaka rasa lahh .
Adek , Be Strong okayy ?
Kaka tau adek kaka niy boleh buatt ..
Kuat kan semangat adek tuhh ..
Ingat UPSR dah nak dekat dek ^^

Hurmm , dah taktau nak type ape lagi dah niyy :D

KBAII ^_^
Selamat Berpuasa :)

Maaf menggunakan AKU dalam entry ^^ #Saranghaeyo ♥

0 000 budak comel komen: